lunes, 16 de enero de 2012

MATÍ

Records reals? Records somiats?
Tombo i tombo i dono voltes,
veient-te en mig d’altres dones.
Però no recordo si ets real.

La meva vista recorda
el teu somriure i els teus ulls
omplint la fosca nit de llum
i traient-me d’una tomba.

El meu olfacte recorda
l’aroma de la teva pell
i el seu record, un fresc alè,
al teu costat
em transporta.

La
meva oïda recorda
la dolçor de la teva veu
i en retrunyir dintre meu
la teva essència m’envolta.

El meu tacte recorda
el contacte dels teus dits
i com vas fer que em sentís
amb una carícia sola.

El meu gust recorda
el sabor dels teus petons
que van ser pocs i ho van ser tot
ambdues coses a l’hora.

Records reals? Records somiats?
Els cinc sentits em traeixen,
et recordo i t’esvaeixes
Però no recordo si ets real.

No hay comentarios:

Publicar un comentario